På’an igen

Ja, så har det gått en månad med utsvävningar av alla de slag… Och plus på vågen.

Men jag har tagit tag i maten (igen) och införskaffat en Withings våg, som ska hjälpa mig att följa vägen mot ett smalare och friskare liv.

Dagen idag ska jag inmundiga större mängder fett för att dämpa sötsuget som jag vet kommer.

Menyn är klar och jag ska planera för resten av veckan också så att det inte blir några överraskningar.

Följ mig gärna på vägen mot målet!

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår”
    Marinas LCHF-efterrätt Kan LCHF göra att du får några nya hål i skärpet och göra dig mer produktiv på jobbet? Och kan det få dig att vara mindre vresig och slippa sötsuget? Det är vad Marina skulle säga om du frågar henne: Läs vidare → Inlägget ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår” dök först upp på Kostdoktorn.
