Long time no see…

Nu är det över ett halvår sedan sist. Och en hel del extra kilon…

Men nu är det nog. Jag kan och vill inte sätta livet på vänt. Jag vill leva och uppleva. 

Så nu är jag inställd på att från och med i morgon är det tillbaka på LCHF igen. Det är det enda som har fungerat hittills. Även om jag har snubblat så många gånger och gått fel så är det den livsstilen jag önskar mig. 

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • ”Det har gjort mig till en bättre och gladare människa”
    Före och efter Ibland kan LCHF förändra livet på mycket kort tid. Så var definitivt fallet för Jasmine. Hon har ätit ketogen kost i bara fyra månader, men har redan gjort fantastiska framsteg: Läs vidare → Inlägget ”Det har gjort mig till en bättre och gladare människa” dök först upp på Kostdoktorn.
