Nästan två månader…

Ja, så länge sedan är det som jag skrev här på bloggen. Mycket har hänt sedan sist. Det värsta är att jag har ökat enormt i vikt, vilket inte är så roligt att tänka på. Men så är det.

Så nu börjar den mödosamma resan tillbaka till en sund livsstil. Jag har ätit enorma mängder kolhydrater och räknar med att det tar några dagar att komma in i nytt tänk och att vara tillbaka där jag var innan vi reste till London i somras. Då kände jag att det flöt på och att jag hade kontroll på maten.

Min hälsa har försämrats under den här tiden, ont i fötterna har jag fått, det hade jag inte medan jag åt ren LCHF. Dessutom har jag fått tillbaka halsbrännan på eftermiddagar och kvällar. Mina ringar sitter hårdare på fingrarna och byxorna spänner runt magen.

Så det är verkligen dags att ta tag i livet igen.

 

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Plocktallrik med räkor och ägg
    6 gStrikt LCHF71% Fett25% Protein3% Kolhydrater6 g kolhydrater / portion1 {"@context":"http:\/\/schema.org\/","@type":"Recipe","name":"Plocktallrik med r\u00e4kor och \u00e4gg","description":"En snabbfixad m\u00e5ltid med r\u00e4kor, \u00e4gg och konserverad kron\u00e4rtskocka. Perfek […]
