Och arton dagar senare..

Jag har inte varit motiverad att ta tag i maten sedan sist. Det har resulterat i ytterligare viktuppgång. Men nu är jag färdig med det!

Idag har jag hållit mig till bra mat. Ägg med smör och kaviar till frukost. Hemgjord tomatsoppa med fetaostkräm till middag. Några skivor ost före maten blev det också. Fyra koppar dubbel espresso med grädde till detta, och några glas vatten.

Det blev inte av att äta lunch. Var inte speciellt hungrig, så jag gick aldrig ner i köket. Om jag håller mig borta från köket så blir det mindre mat i magen:-)

Nu ska jag hålla mig på rätt spår och vara snäll mot mig själv, dvs äta bra mat!

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
