Minus äntligen

Efter gårdagens fasta förväntade jag att se resultat. Och det gjorde jag verkligen. Minus ett kilo sedan igår. Och ytterligare ett halvt dagen innan. Så det är tydligt att det mest var vatten i kroppen. Tack och lov för det!

Idag ska jag iväg och hjälpa mina svärföräldrar med skruvande av möbler. Får se hur mycket jag hinner på fem timmar. Tre bokhyllor, ja fyra faktiskt. Och en trådhylla. Plus en massa små lådor som ska sättas samman. Vi får se hur långt jag hinner. Lite hjälp får jag nog.

Önskar alla en fin dag!

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
