Fortsatt plus

Och det är säkert helgen som spökar fortfarande. Det räknar jag i alla fall med eftersom jag fastade igår och knappt fick i mig 600 kcal, så kan det inte vara resultatet från igår i alla fall. Plus fyra hekto till, så nu är jag 2,6 kilo tyngre än lägstanoteringen förra torsdagen. Känns inte alls kul. Men idag är det normaldag, med vanlig frukost och lunch. Och på sikt hoppas jag komma ner till nästa delmål, det är tre kilo exakt idag.

Har också varit ute och gått, det var lätt duskregn när jag gick ut, och tänkte att det skulle bli ok att gå utan regnkläder. Efter ungefär 2/3 av turen började det regna ganska ordentligt, så jag blev genomblöt. Tiden blev inte den bästa eftersom mina skoskav, på båda hälarna, gjorde ordentligt ont i de fortfarande nya skorna. Så jag gick på drygt 40 minuter i stället för drygt 36 minuter som igår. Har ju tänkt ha de skorna i London till helgen, men nu vet jag inte hur jag ska göra.

 

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Ny veckomeny som kombinerar vegetarisk och ketogen kost
    Våra veckomenyer ger dig allt du behöver för att lyckas med LCHF. Veckomenyer, recept och inköpslistor – ingen planering behövs! Anpassa eller hoppa över måltider – recept och inköpslistor anpassas automatiskt.Vi har nu 38 veckomenyer tillgängliga – inklusive strikt ketogent, måttlig LCHF, vegetariskt, mejerifritt eller Team Kostdoktorns favoriter – vi lägge […]
