Fredag igen

Idag har jag varit ute och gått, skönt. Tangerade lägsta tiden på rundan. Jätteroligt! Samtidigt så blev jag inte alls lika trött som förra gången jag gick på den tiden! Så jag har verkligen fått bättre kondition på den här tiden.

Vikten idag gick lite upp från igår, men det beror nog på att jag åt en rejäl portion med jordgubbar och grädde på kvällen. Plus två bitar mörk choklad. Som inte ens var speciellt god, så resten går i soptunnan.

Plus 9 hekto alltså… Men räknar med att det på sikt kommer att gå neråt på skalan.

Kom i alla fall ihåg att inte göra frukost idag, så har min mat kvar att äta till kvällen. Känns jätteskönt.

Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt… Har inga projekt på gång just nu.

Jag kunde förresten hämta vår kaffemaskin som har varit till reparation. Äntligen! Så nu plockar vi undan kaffebryggaren igen.

Önskar alla en fortsatt fin fredag!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. klaraoelvira
    Jul 05, 2013 @ 13:55:04

    Det är härligt att det ger resultat och att konditionen snabbt förbättras. Ha en härlig fredag och helg.

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
