Resultat!

Fastedagen gav bra resultat, även om det inte blev så mycket fasta som det brukar bli eftersom jag råkade glömma mig på morgonen och gjorde frukost. Vanligtvis äter jag bara middag på fastedagen. Jaja.

Minus 0,9 1,1 (felräkning) blev resultatet på vågen! Känns jätteskönt att det har rört på sig så pass mycket de senaste dagarna. Då gör jag något riktigt i alla fall.

Nu ska jag ut och gå.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
