Ätardag

Ja, och efter tisdagens ätardag så ökade vikten med 4 hekto, så inte alltför illa. Idag, på min fastedag, glömde jag bort att det var det, så jag lagade till frukost till mig. Så var maten idag redan uppäten, och jag får gå hungrig till sängs i kväll. Jag gillar ju annars att äta middag på min fastedag. Men det blir det inget av idag.

Har i alla fall inte glömt bort att ta min promenad idag, även om vädret inte var så fint, med småregn, så gick det fint. Så länge jag har en ljudbok att lyssna på så är det helt ok att bli lite fuktig. Nu på eftermiddagen har regnet ökat, så jag är glad att jag gick ut på förmiddagen.

I kväll blir jag ensam med Lilleman igen. Min man ska ut på restaurang med en kollega, så då blir det jag som tar kvällsvakten igen. Men det ska nog gå fint idag också, liksom igår.

 

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • ”Min läkare är imponerad över mina framgångar”
    Före och efter Kan ketogen kost hjälpa dig till en bättre form än någonsin, inte bara fysisk utan även mentalt? Med tanke på vad Tonya har att berätta, verkar det vara så: Läs vidare → Inlägget ”Min läkare är imponerad över mina framgångar” dök först upp på Kostdoktorn.
