Hej vad det går!

Ja, sedan igår har jag minskat ytterligare 0,7 kg på vågen, känns jätteskönt att vätskan försvinner från kroppen, för det måste ju ha varit det. Nu hoppas jag på att det försvinner lite fett också naturligtvis, men det räknar jag inte med går lika fort.

Idag regnar det men det ska bli finare senare idag, så då blir det en promenad. Ska hämta min bil på verkstaden och då går jag till Bybanestoppet som är drygt två km hemifrån, det blir dagens prommis.

Annars inga nyheter…

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Plocktallrik med räkor och ägg
    6 gStrikt LCHF71% Fett25% Protein3% Kolhydrater6 g kolhydrater / portion1 {"@context":"http:\/\/schema.org\/","@type":"Recipe","name":"Plocktallrik med r\u00e4kor och \u00e4gg","description":"En snabbfixad m\u00e5ltid med r\u00e4kor, \u00e4gg och konserverad kron\u00e4rtskocka. Perfek […]
