Något händer

Ja, det rör sig på vågen, minus 0,9 kg från igår till idag. Känns bra. Då är det i alla fall inte helt stillestånd här hemma.

Har plockat i ordning och städat hela huset och tvättat alla kläder idag. Och bytt sängkläder på sängarna. Och dessutom har jag gått min promenad. Känner mig riktigt duktig faktiskt!

Inte alla dagar har jag så mycket energi att jag orkar ta itu med så mycket på en dag. Men nu i kväll hade jag en blixtrande huvudvärk, som tur var gick den över av Panodil. Det är länge sedan jag har haft så ont i huvudet som idag. Kaffebrist var det inte, den brukar vara mer molande om jag missar det. Kanske för lite vatten. Men har verkligen försökt få i mig nog dricka idag mellan varven.

I morgon blir det lite lugnare. Bilen ska in på service, det blir nog inte billigt. Men ska den bli gammal och god så måste den få lite omvårdnad av verkstaden ibland.

Annars inga nyheter…

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. klaraoelvira
    Jul 01, 2013 @ 20:09:26

    grattis till nedgången, det kommer ska du se 🙂

RSS Kostdoktorn

  • ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår”
    Marinas LCHF-efterrätt Kan LCHF göra att du får några nya hål i skärpet och göra dig mer produktiv på jobbet? Och kan det få dig att vara mindre vresig och slippa sötsuget? Det är vad Marina skulle säga om du frågar henne: Läs vidare → Inlägget ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår” dök först upp på Kostdoktorn.
