Ingenting händer

På tredje dagen är det exakt samma siffror på vågen. Jag börjar misströsta. Men det är de dagarna i månaden och jag hoppas och tror att det är det som gör att jag inte tappar något. Plus att jag de senaste dagarna har levt på mycket svenska charkuterier, och det kanske inte har fungerat så bra i min kropp. Får börja med ordentlig vanlig mat igen.

Annars har det varit en bra dag. Har klarat mig undan frestelser både hemma och på besök hos svärföräldrarna. Det känns bra.

Någon promenad har det inte blivit idag heller. Men jag får på mig skorna igen så i morgon efter städningen så blir det ny promenad, måste verkligen städa huset, det är sand på golven… Jaja, det märks att man har barn!

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Borde de fettsnåla kostråden ha införts?
    Inga röster ännu! Vi har i decennier fått rådet att begränsa intaget av mättat fett och istället öka intaget av kolhydrater. Men hade dessa rekommendationer verkligen vetenskapligt stöd? Finns det några skäl alls att begränsa intaget av naturliga fetter? Dr Harcombe ger dig hela bilden – och den är inte vad de flesta tror. Se ett par minuter av intervjun ova […]
