Stillastående

Ja, det var lika hög vikt igår som idag, exakt på grammet. Trots fasta igår. Inte kul, men ger naturligtvis inte upp för den saks skull. Det här är ju mitt livs stora projekt, att gå ner till normalvikt. Och det har jag tänkt fullföra.

Idag har vi varit i stan och gått runt lite. Köpte ingenting. I eftermiddag ska vi besöka vänner och äta grillmat. Det blir trevligt.

Ha en fin dag allesamman!

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • ”Min läkare är imponerad över mina framgångar”
    Före och efter Kan ketogen kost hjälpa dig till en bättre form än någonsin, inte bara fysisk utan även mentalt? Med tanke på vad Tonya har att berätta, verkar det vara så: Läs vidare → Inlägget ”Min läkare är imponerad över mina framgångar” dök först upp på Kostdoktorn.
