Viktgupp

Ja, idag var det inte så roligt att kliva upp på vågen. Upp fem hekto sedan igår. Inte alls roligt som sagt. Men det är DEN tiden i månaden nu, så det är säkert vatten som har samlats, och det försvinner väl efter några dagar.

Jaja, idag är det en ny dag och det är fastedag, så jag får hoppas att kroppen tappar några hekto till i morgon. Vill i alla fall hoppas!

Annars så är det status quo på skavsåret, så det blir ingen promenad idag heller. Måste se till att det börjar läka innan jag påfrestar med skorna igen. Går knappt att ha på sig andra skor heller, går så lite som möjligt…

Får komma starkt igen när jag har en hel häl igen.

Önskar alla en fortsatt fin fredag.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Therese
    Jun 28, 2013 @ 10:43:57

    De flesta plötsliga förändringar på vågen brukar bero på vätska.
    Använder du måttband nåt?

  2. millisb
    Jun 28, 2013 @ 10:45:54

    Nej, bara några gånger om året. Men tror nog som du att det är vätska som är problemet den här gången. Jag har ju inte ändrat ätandet, så jag känner mig ganska trygg på det.

RSS Kostdoktorn

  • ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår”
    Marinas LCHF-efterrätt Kan LCHF göra att du får några nya hål i skärpet och göra dig mer produktiv på jobbet? Och kan det få dig att vara mindre vresig och slippa sötsuget? Det är vad Marina skulle säga om du frågar henne: Läs vidare → Inlägget ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår” dök först upp på Kostdoktorn.
