Nollresultat

Ja, idag stod vågen på precis detsamma som igår. +-0 alltså. Men det är ju ok ändå, så länge det inte går uppåt… Fast lite överraskande eftersom jag fastade igår.

Blev ingen promenad idag. Har ett jättelikt skavsår på ena hälen, och får knappt på mig skor trots att jag satte på skavsårplåster både före och efter promenaden. Så får se hur det är i morgon. Inte roligt alls, för jag hade sett fram emot att höra mer på min nya ljudbok Dandy av Jan Guillou. Har precis läst/hört Brobyggarna och den gillade jag mycket.

Här regnar det idag. Men det är ganska varmt ändå.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
