Onsdag

Och ny vägning. Blev glad över blotta två hekto upp på vågen. Jätteskönt.

Gick min promenad på förmiddagen, innan jag satte igång med att baka bullar till dagis’ sommarfest.

Idag har det varit fastedag. Inte enkelt när det är sommarfest på dagis. Men jag klarade mig och smakade inte minsta bit kaka eller korv.

I morgon reser vi till Sverige för några dagar. Det blir ingen vägning när vi är borta, och tvivlar på att jag uppdaterar så ofta här heller. Så vet ni!

Ha en fin midsommarhelg!

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
