Dagen efter

Ja, igår var det ånyo fastedag och den förlöpte som det skulle. Åt middag som planerat och ingenting annat.

Så var det spännande på vågen i morse. Och det gav utdelning. Hela 1,2 kilo ner från igår. Mycket vatten antar jag eftersom det blev många toabesök under gårdagen och i natt.

Så nu hoppas jag att den här trenden ska fortsätta och att det inte blir massor plus på vågen till i morgon, eftersom det är vanlig ätardag idag. Ska dock fasta redan i morgon igen, eftersom vi reser till Sverige på torsdag och fredagen är det ju midsommarafton, och det passar ganska dåligt in att fasta då.

Har som vanligt varit ute och gått min runda. Det gick bättre idag än igår, även om jag inte la in så mycket energi som i fredags. Då gick det på racerfart. Men jag sliter med ont i benen när jag går fort, så jag går så fort jag kan utan att få ont.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår”
    Marinas LCHF-efterrätt Kan LCHF göra att du får några nya hål i skärpet och göra dig mer produktiv på jobbet? Och kan det få dig att vara mindre vresig och slippa sötsuget? Det är vad Marina skulle säga om du frågar henne: Läs vidare → Inlägget ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår” dök först upp på Kostdoktorn.
