Onsdag

Vilken god mat vi åt igår. Åt kalvlever som planerat och vilken härlig servering. Jättegott! Och det blev ostplanka med tre ostar till dessert. Ett par av dem var goda, men jag är inte så förtjust i chèvre, så det var en besvikelse. Hade hoppats på en grönmögelost.

Idag vägde jag ett hekto mer än igår, så eventuell restaurangviktuppgång kommer troligen i morgon. Känns bra att inte gå upp mer än så, för jag åt ganska normalt igår.

Tränat har jag gjort idag också. Gått samma runda, som är 3,19 km lång, och det tog två minuter kortare än igår. Bra jobbat! Har planer om att ta den rundan varje dag så länge jag kan gå. Nu när jag är hemma på dagtid och Lilleman är på dagis så är det inga problem. Det blir annorlunda när jag ska i jobb igen. Då får vi se hur det blir, men än så länge så fungerar det bra.

Nu är det lunchdags!

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Att behandla patienter med paleokost
    4,7 av 5 stjärnor5 stjärnor66%4 stjärnor33%3 stjärnor0%2 stjärnor0%1 stjärna0%6 röster216 visningar Physicians for Ancestral Health är ett nätverk med läkare som använder riktig mat som behandling. Här förklarar de fördelen med att ha ett nätverk med likasinnade läkare som behandlar sina patienter med livsstilsförändringar. Se hela videon ovan (transkription […]
