Äntligen söndag

Ja, och som jag trodde igår så blev det ett litet plus på vågen efter första ätdagen efter en fastedag. Plus 0,5 kilo. Men det är ok. Idag är det vanlig mat igen.

Och i morgon ny fastedag vilket passar bra. Ska på informationsdag på sjukhuset ifm att jag ansökte om hjälp till viktminskning för ett år sedan. Nu går det ju bra på egen hand men ska gå dit ändå. Det är ju möjligt att de har lågkolhydratkost som alternativ för viktminskning där också. Något annat kommer jag inte att gå in för…

Men de bjuder på lätt mat och då slipper jag äta något där, eftersom jag har min fastedag. 😉

I stället väntar jag till min middag på kvällen, som blir lax med rømme. Helt toppen!

Önskar alla en fortsatt fin dag!

 

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
