Veckovägning

Ja, så var det dags att summera veckan som gått. Minus ett halvt kilo sedan förra fredagen, även om jag var nere och nosade på ett par hekto till igår. Men idag visade vågen att det blev totalt 500 gram mindre av mig i veckan som gick. Och det får jag vara nöjd med.

Idag är det fastedag och jag lever på kaffe med en liten skvätt grädde i, och vatten fram till middagen. Då blir det en skiva fläskkarré med aïoli till. Det ska bli gott. De andra får pizza.

Önskar alla läsare en trevlig fredag!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Mats
    Jun 07, 2013 @ 16:11:03

    Heja, heja. Bra jobbat. Kör du bara LCHF eller kombinerar du det också med träning?

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
