Ny dag

Och mera minus. 😉 Bara ett hekto, men ett hekto om dagen hela året ger 36,5 kilo på ett år, om jag räknar rätt, så jag är glad och nöjd med det!

Gårdagens middag blev god och lyckad, entrecôte med ratatouille och béarnaisesås. Mums. Och trevligt sällskap. En av kvinnorna flyttar från stan nu i sommar, lite trist. Så det var sista gången hon var med oss. Kanske hon är med en annan gång om det passar och hon är i stan, det får vi se till hösten.

Idag har mina fötter fått omvårdnad av en fotvårdsexpert. Känns jätteskönt. Jag har dessutom varit duktig och smort in fötterna efter varje dusch, och det märktes gott. Mycket mindre hård hud och inga sprickor alls. Så det kommer jag att fortsätta med.

Ha en fin dag du som läser detta!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Therese
    Jun 06, 2013 @ 11:26:23

    Ett tag sedan jag tittade in i din blogg. Trevligt att det går åt rätt håll nu! Helt rätt kampvilja verkar du ha nu. Hoppas motivationen och resultaten fortsätter.

RSS Kostdoktorn

  • Ny veckomeny som kombinerar vegetarisk och ketogen kost
    Våra veckomenyer ger dig allt du behöver för att lyckas med LCHF. Veckomenyer, recept och inköpslistor – ingen planering behövs! Anpassa eller hoppa över måltider – recept och inköpslistor anpassas automatiskt.Vi har nu 38 veckomenyer tillgängliga – inklusive strikt ketogent, måttlig LCHF, vegetariskt, mejerifritt eller Team Kostdoktorns favoriter – vi lägge […]
