Och så ner igen!

Ja, det blev minus på vågen idag, ett helt kilo från igår så det var antagligen bara vatten som jag trodde. Känns bra.

Hade veckans första fastedag igår, det gick utmärkt. Lite hungrig på förmiddagen men det gick bra att ignorera utan att falla för frestelserna. Åt som planerat lax med römme och några smörkokta morötter. Gott och mättande.

Idag har jag mest ätit ägg, fyra stycken hittills, och håller mig god och mätt på det. Till middag tänkte jag steka lite kokospannkakor, Anna Halléns recept från en av hennes kokböcker. Det blir gott. Lilleman får vanliga pannkakor.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • ”Det har gjort mig till en bättre och gladare människa”
    Före och efter Ibland kan LCHF förändra livet på mycket kort tid. Så var definitivt fallet för Jasmine. Hon har ätit ketogen kost i bara fyra månader, men har redan gjort fantastiska framsteg: Läs vidare → Inlägget ”Det har gjort mig till en bättre och gladare människa” dök först upp på Kostdoktorn.
