Mer upp

Ytterligare lite mer upp i vikt idag men jag tror det är mest vatten. Är också mitt i kvinnliga veckan och det kan ju påverka åt alla håll…

Tänker att det kommer att ordna sig med tiden 😉 Jag ger inte upp i alla fall.

Idag är det min fastedag. Har klarat mig helt fint hittills idag och klockan är snart halv fyra och snart dags att hämta lilleman på dagis. Så blir det middag framåt fem.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Ny veckomeny som kombinerar vegetarisk och ketogen kost
    Våra veckomenyer ger dig allt du behöver för att lyckas med LCHF. Veckomenyer, recept och inköpslistor – ingen planering behövs! Anpassa eller hoppa över måltider – recept och inköpslistor anpassas automatiskt.Vi har nu 38 veckomenyer tillgängliga – inklusive strikt ketogent, måttlig LCHF, vegetariskt, mejerifritt eller Team Kostdoktorns favoriter – vi lägge […]
