Lite upp

Och det var väntat, efter en sen och god middag igår. Normalt sett äter jag inte efter sex på kvällen, och igår började vi äta klockan sju.

Så sju hekto upp, men räknar med att det är mat i systemet och vatten. Så jag är inte så oroligt, men klart att det tar bort lite av glädjen från igår. Men jag ger inte upp och börjar med annan mat för det, det är bara att jobba på och äta normalt idag igen.

I morgon är det måndag och därmed fastedag. Middagen blir lax med rømme och lite grönsaker kanske. Eventuellt klarar jag mig utan sistnämnda. Det blir nog bäst så 🙂

Hoppas ni har det gott, för det har jag.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • ”Min läkare är imponerad över mina framgångar”
    Före och efter Kan ketogen kost hjälpa dig till en bättre form än någonsin, inte bara fysisk utan även mentalt? Med tanke på vad Tonya har att berätta, verkar det vara så: Läs vidare → Inlägget ”Min läkare är imponerad över mina framgångar” dök först upp på Kostdoktorn.
