Lite ner

Ja, så har det hux flux gått tio dagar sedan senaste inlägget… Jaja, har haft en del att jobba med och inte så mycket överskott att skriva blogg.

Men nu är jag på gång, har tagit tag i maten sedan i måndags, och det har redan gett resultat. Minus sju hekto på vågen. Om det fortsätter så här så är jag verkligen nöjd. Har dock bestämt mig för att vänta med att sätta i gång med fastan, eftersom livet bjuder på tillräckligt med utmaningar att klara av just nu. Men jag ska i gång, det har jag bestämt mig för.

Har inte så mycket annat att berätta. Regnet öser ner, precis som vanligt i april här i stan. De tre första månaderna i år har ju gett ovanligt mycket sol och fint väder, men nu är det alltså tillbaka till normalen.

 

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Therese
    Apr 24, 2013 @ 16:14:24

    Gott att läsa om nedgång! Hoppas att det fortsätter med nya glada besked från vågens håll 🙂

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
