Fortsatt här…

Jodå, jag är fortfarande här, men har haft det lite stressigt med mycket att göra. Men nu ska jag uppdatera här också!

Under de tre veckor jag har hållit på med kursen hos AH så har jag gått ner totalt 1,8 kilo. Alltså lika mycket som jag gick ner under en vecka hos mina föräldrar… Men det känns bra. Hade nästan trott på minus sista veckan, men det blev minus 1 hekto ändå 🙂

Har bra fart på viktminskningen, naturligtvis kunde jag tänkt mig mer minus på vågen, men jag är glad för det lilla i alla fall!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. anrose
    Jan 27, 2013 @ 20:28:18

    Grattis. varje hekto är en framgång, så ser jag det. Kul att du skrev idag har tittat in
    ofta till dig.

  2. Therese
    Jan 28, 2013 @ 13:42:43

    Säger som ovanstående, varje hg är en framgång! Du är jättebra och med rätt fokus så kommer du att nå ditt mål! Ha tålamod! All pepp och goda tankar till dig!

RSS Kostdoktorn

  • ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår”
    Marinas LCHF-efterrätt Kan LCHF göra att du får några nya hål i skärpet och göra dig mer produktiv på jobbet? Och kan det få dig att vara mindre vresig och slippa sötsuget? Det är vad Marina skulle säga om du frågar henne: Läs vidare → Inlägget ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår” dök först upp på Kostdoktorn.
