På kurs med Anna Hallén

Ja, så har kursen börjat och jag har snart genomfört dag ett. Det känns mycket bra så här långt. Lite småhungrig nu, eftersom jag har ätit mina måltider lite för tidigt idag bara… Men annars mätt och belåten tidigare idag.

Nötterna kommer jag nog att behöva slopa, eller eventuellt rosta dem i ugnen först, eftersom det började klia i halsen när jag åt dem. Inget farligt men obehagligt.

Kaffet har jag minskat på till bara tre koppar i dag, ner från fem-sex… Så nästan en halvering.

Har också registrerat maten i ”Matdagboken.se” för att kunna följa med lite på intaget inför framtiden. Så får vi se hur det går framöver!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Therese
    Jan 08, 2013 @ 00:28:30

    Hoppas hoppas hoppas att det leder till ny inspiration och goda resultat! Håller tummar och tår!

RSS Kostdoktorn

  • ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår”
    Marinas LCHF-efterrätt Kan LCHF göra att du får några nya hål i skärpet och göra dig mer produktiv på jobbet? Och kan det få dig att vara mindre vresig och slippa sötsuget? Det är vad Marina skulle säga om du frågar henne: Läs vidare → Inlägget ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår” dök först upp på Kostdoktorn.
