Årets sista dag

Så har vi kommit fram till år 2012s sista dag.

Det blir en bra dag hoppas jag. Middagen är planerad sedan länge, det blir traditionsenligt pinnekjøtt med potatis och rotmos samt riskrem (ris à la Malta) till dessert.
Till lunch tänkte jag försöka mig på en tomatsoppa med LCHFbröd till.

Året som gick har varit mycket händelserikt med tillskott i familjen. Jag tror också att jag har hittat nyckeln till viktminskningsframgång (äntligen!).

På söndag ska jag börja på Anna Halléns LCHF Viktklubb som ska hålla på i tolv veckor. Jag ser verkligen fram emot det. Att få koncentrera mig om viktminskning tillsammans med henne tror jag kan bli avgörande för min hälsa.

Men nu väntar sängen. Det är nu 23 1/2 timme kvar av året. Godnatt!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. anrose
    Dec 31, 2012 @ 15:06:49

    Önskar dig ett Gott Slut och ett Gott Nytt År. Lycka till på det nya året.

  2. millisb
    Dec 31, 2012 @ 15:12:04

    Tack anrose! Önskar också dig ett gott nytt år! Jag ser fram emot det nya året tack vare kursen jag ska gå med AH.

RSS Kostdoktorn

  • Ny veckomeny som kombinerar vegetarisk och ketogen kost
    Våra veckomenyer ger dig allt du behöver för att lyckas med LCHF. Veckomenyer, recept och inköpslistor – ingen planering behövs! Anpassa eller hoppa över måltider – recept och inköpslistor anpassas automatiskt.Vi har nu 38 veckomenyer tillgängliga – inklusive strikt ketogent, måttlig LCHF, vegetariskt, mejerifritt eller Team Kostdoktorns favoriter – vi lägge […]
