Dåligt samvete

Jodå, jag är fortfarande igång. Har bara inte skrivit på bloggen. Ursäkta mig.

Maten börjar fungera bättre, äter oftast ren LCHF och bara undantagsvis ”vanlig mat”.

Vikten rör sig neråt. Jag har nu minskat 7 kg från vikten i september. Känns bra men märker inte på kläder ännu. Men det kommer snart hoppas jag.

Jag ska göra allt jag kan för att lyckas med min viktminskning.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. 2xlblog
    Nov 25, 2012 @ 19:33:32

    Klart du ska lyckas! Härligt att du ser resultat på våden, det kommer helt säkert snart med kläderna!

  2. Lilltilda
    Dec 02, 2012 @ 10:35:35

    Det tog ca 10-15 kg innan jag på allvar började märka att kläderna satt lösare. Man punkttappar ju inte vikt utan lite över hela kroppen och finns det då mycket från början så märks det inte så snabbt! Numer så märker jag av bara några kilos tapp och framför allt på byxor. Bältet är min bästa vän trots att jag köpte nya byxor för bara en månad sedan.
    Du kommer att fixa detta, jag är helt övertygad! Sätt upp delmål, ge dig själv belöningar vid varje delmål och bolla tankar med andra då det känns motigt!

RSS Kostdoktorn

  • ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår”
    Marinas LCHF-efterrätt Kan LCHF göra att du får några nya hål i skärpet och göra dig mer produktiv på jobbet? Och kan det få dig att vara mindre vresig och slippa sötsuget? Det är vad Marina skulle säga om du frågar henne: Läs vidare → Inlägget ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår” dök först upp på Kostdoktorn.
