Länge sedan sist

Det har gått lång tid sedan sista uppdateringen, och jag är fortfarande med, fast jag har haft ett fullt program med besök från hemlandet både förra veckan och nu i helgen. Dessutom firade vi min kommande födelsedag igår. Så tiden har flugit ifrån mig helt.

Tror jag har klarat någorlunda att hålla LCHFdieten, men nu i helgen har det absolut inte varit möjligt. Mycket fram och tillbaka med bilen och oregelbunden möjlighet att äta har gett oväntade maträtter. Nåja. Nu är det vardag fram till jul.

Så jag kommer inte att väga mig i morgon, även om det är måndag. Vet att vikten kommer att visa på högre tal än önskvärt, så väljer att överse den och hellre gå tillbaka till bra mat och att tiden får ge mig rätt med tanke på resultat på vågen.

 

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. anrose
    Nov 12, 2012 @ 18:44:04

    Trevligt att se dig här igen. Man började undra hur det var med dig. Inte så lätt med maten om man har människor runt sig hela tiden. Alltid lättare när det är vardag.

  2. Jenny - 2xlblog
    Nov 13, 2012 @ 11:08:33

    Kul att se dig igen! Precis om du säger – nu är det vardag till jul och alla chanser att förbereda den på ett bra sätt 🙂 Lycka till

RSS Kostdoktorn

  • ”Min läkare är imponerad över mina framgångar”
    Före och efter Kan ketogen kost hjälpa dig till en bättre form än någonsin, inte bara fysisk utan även mentalt? Med tanke på vad Tonya har att berätta, verkar det vara så: Läs vidare → Inlägget ”Min läkare är imponerad över mina framgångar” dök först upp på Kostdoktorn.
