Söndag

Har inte haft matlust idag. Började dagen med jätteyrsel, som jag nu tror har samband med de inflammationshämmande tabletterna jag går på. Sista dagen idag, men har märkt ökad yrsel från första dagen. Så efter frukosten som intogs i ettiden har jag inte varit hungrig alls.

Nu i kväll smakade jag på min mans kvällsmat och det var ok. Men hungrig var jag inte.
I morgon är det ny vägning. Blir spännande.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. 2xlblog
    Okt 15, 2012 @ 06:33:32

    Hoppas att du mår bättre nu!!😊

    • millisb
      Okt 15, 2012 @ 22:02:42

      Ja, troligen inflammationshämmande tabletter i kombination med ett par glas vin. Det gick dåligt. Idag mår jag mycket bättre!

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
