Det går framåt

Idag bakade jag test nummer två från Marianns Baka med LCHF. Det blev Kärleksmums. Ganska ok, fast jag tror det hade blivit ännu bättre med rent smör i smörkrämen, och inte blandat med ost. Får testa ytterligare en gång.

Ska ju ha fest i november, och då ska det finns LCHF-kakor har jag bestämt.

Annars vägde jag ju mig igår, glömde skriva det. Minus två kilo blankt blev det. Räknar med att i alla fall ett kilo är vatten, så mycket som jag kissade i början av förra veckan… Men nu blir det fettkilon i fortsättningen. Mäter eller väger ingenting, men äter bara godkänd mat.

Nu ska jag vara själv med lille A några dagar, det brukar gå bra.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår”
    Marinas LCHF-efterrätt Kan LCHF göra att du får några nya hål i skärpet och göra dig mer produktiv på jobbet? Och kan det få dig att vara mindre vresig och slippa sötsuget? Det är vad Marina skulle säga om du frågar henne: Läs vidare → Inlägget ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår” dök först upp på Kostdoktorn.
