En vecka

Det har gått en vecka. Jag har gjort två avsteg. Det första på torsdagen när jag blev bjuden på restaurang av min käre för att fira vår bröllopsdag. Det andra idag när jag åt lite couscous till middag. Annars håller jag mig till den mat jag bör äta.

Gick ner lite i början av vecka, men räknar med att det var mest vatten eftersom jag var på toaletten ideligen. Det har roat sig lite under andra halvdelen av veckan, så jag tror att jag kommer ner på normal takt nu.

Dock försvann alla mina data med uppgraderingen till iOS 6, men lite sitter ju i huvudet också. I alla fall startvikten, så det ska ordna sig!

Ny uppdatering i början av nästa vecka…

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Plocktallrik med räkor och ägg
    6 gStrikt LCHF71% Fett25% Protein3% Kolhydrater6 g kolhydrater / portion1 {"@context":"http:\/\/schema.org\/","@type":"Recipe","name":"Plocktallrik med r\u00e4kor och \u00e4gg","description":"En snabbfixad m\u00e5ltid med r\u00e4kor, \u00e4gg och konserverad kron\u00e4rtskocka. Perfek […]
