Dag ett

Ja, så har jag genomfört dag ett på mitt nya liv. Jag tror stenhårt på den här teorin. Märker själv att jag ju mår så mycket bättre när jag utesluter mjöl och socker, så underligt att jag inte gör det bra för mig själv hela tiden men går in på den breda vägen med mjöl- och sockermat. Jaja, nu är det slut på det.

Vägde och mätte mig i dag, resultaten får du inte, men efterhand som jag förhoppningsvis minskar i storlek så redovisas skillnaden. Det är det mest intressanta!

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Ny veckomeny som kombinerar vegetarisk och ketogen kost
    Våra veckomenyer ger dig allt du behöver för att lyckas med LCHF. Veckomenyer, recept och inköpslistor – ingen planering behövs! Anpassa eller hoppa över måltider – recept och inköpslistor anpassas automatiskt.Vi har nu 38 veckomenyer tillgängliga – inklusive strikt ketogent, måttlig LCHF, vegetariskt, mejerifritt eller Team Kostdoktorns favoriter – vi lägge […]
