Nystart

Mitt i natten, som vanligt. Men det är på den här tiden jag tänker bra…

Nu har jag bestämt mig att ta tag i viktproblemet. På allvar den här gången. Jag ska äta mat som är bra för mig. Och så är det ut med allt som inte fungerar för mig.

Jag kan nämligen inte ha det hemma eftersom det triggar mig att äta av det, även om jag VET att det inte är bra för mig.

Just nu behöver jag bara få lite lugn och ro så att jag kan komma i gång med mitt nya liv.

LCHF. Here I come!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Kerstin
    Aug 07, 2012 @ 08:23:43

    Heja! Jag håller på dig!!!

RSS Kostdoktorn

  • Plocktallrik med räkor och ägg
    6 gStrikt LCHF71% Fett25% Protein3% Kolhydrater6 g kolhydrater / portion1 {"@context":"http:\/\/schema.org\/","@type":"Recipe","name":"Plocktallrik med r\u00e4kor och \u00e4gg","description":"En snabbfixad m\u00e5ltid med r\u00e4kor, \u00e4gg och konserverad kron\u00e4rtskocka. Perfek […]
