Söndagskväll, eller måndags morgon…

Sent är det, nåväl, inte alltför sent, men borde väl lagt mig nu…

Det är Oscar-utdelning i natt, men det ser jag inte på. I stället har jag ordnat lite med Norsk-Svensk Förening i Bergen och förberett måndagskvällens styrelsemöte.

Vägning har det inte blivit, kanske i morgon. Det har väl inte gått helt på räls sista dagarna, men jag gör mitt bästa. Det blev öl igår och vin idag, men är det helg så är det… Fast borde väl droppat både det ena och det andra egentligen. Men men, i morgon är en ny dag, med nya möjligheter, och jag ska göra det bästa av den dagen.

Ska ju ha bilen på reparation i morgon, det är sista jobbet innan jag kan sälja den… Spännande att se hur det kommer att gå.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Borde de fettsnåla kostråden ha införts?
    Inga röster ännu! Vi har i decennier fått rådet att begränsa intaget av mättat fett och istället öka intaget av kolhydrater. Men hade dessa rekommendationer verkligen vetenskapligt stöd? Finns det några skäl alls att begränsa intaget av naturliga fetter? Dr Harcombe ger dig hela bilden – och den är inte vad de flesta tror. Se ett par minuter av intervjun ova […]
