Söndagsnatt

Har varit på trevlig fest hos goda vänner, och kommer hem så alltför sent. Men snart är jag mor och kan inte ta sådana här friheter på ett tag… Och det var en lyckad fest! God mat och dricka, och goda samtal med min allra bästa väninna.

I morgon ska det vägas, och efter två kvällar med god mat och tillika dricka, med både vin och likör, så förväntar jag inte det stora resultatet. Men jag jobbar vidare och ska göra en veckomatplanering inför den kommande veckan, så att jag kan utnyttja maten som ligger i frysen också. Det lönar sig att slippa köpa in allt 🙂

Nu ska jag inte skriva mer i kväll, det tenderar att flyta ut på tangenterna när det har flutit in lite vin i blodet… God natt!

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Borde de fettsnåla kostråden ha införts?
    Inga röster ännu! Vi har i decennier fått rådet att begränsa intaget av mättat fett och istället öka intaget av kolhydrater. Men hade dessa rekommendationer verkligen vetenskapligt stöd? Finns det några skäl alls att begränsa intaget av naturliga fetter? Dr Harcombe ger dig hela bilden – och den är inte vad de flesta tror. Se ett par minuter av intervjun ova […]
