Söndag, en vecka

Och det har gått riktigt bra den här veckan. Första veckan efter kostomläggningen har jag hamnat på en lägre vikt än utgångspunkten var. Resultatet blev totalt minus 3,6 kg. Det är jag nöjd med. Har ju faktiskt inte varit hungrig en enda gång…

I onsdags, torsdags och fredag hade jag en massa energi, och fick gjort överraskande mycket hemma. Nu har jag rensat ut de flesta VHS-banden som jag hade, och bara sparat dem med Hermans Historier på, tyvärr är de utspridda på en massa olika band, skulle gärna haft de på ett par dvd’er eller på datafiler, men det kostar pengar.

Vi väntar på besked fortfarande, men hoppas få komma iväg snart.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Borde de fettsnåla kostråden ha införts?
    Inga röster ännu! Vi har i decennier fått rådet att begränsa intaget av mättat fett och istället öka intaget av kolhydrater. Men hade dessa rekommendationer verkligen vetenskapligt stöd? Finns det några skäl alls att begränsa intaget av naturliga fetter? Dr Harcombe ger dig hela bilden – och den är inte vad de flesta tror. Se ett par minuter av intervjun ova […]
