Monday, monday…

Ja, nu är vardagen här. Har startat bra, med en portion tacopizza, med en kopp espresso och kokosfett. Sitter nu framför datorn med en halvliter vatten som ska drickas upp innan förmiddagen är slut. Vatten ska bli min räddning…

Startvikten sätter jag till 0, och så kommer jag att redovisa viktminskningen som minus på skalan… Kanske det kommer före- och efterbilder så småningom.

 

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • ”Min läkare är imponerad över mina framgångar”
    Före och efter Kan ketogen kost hjälpa dig till en bättre form än någonsin, inte bara fysisk utan även mentalt? Med tanke på vad Tonya har att berätta, verkar det vara så: Läs vidare → Inlägget ”Min läkare är imponerad över mina framgångar” dök först upp på Kostdoktorn.
