Ny giv

Så har vi kommit till september. Har ätit lchf till och från hela året, och har gått ner ca åtta kilo totalt. Mår helt klart bättre när jag äter ren lchf, men ändå misslyckas jag till tider.

Nu har jag fått ny motivation att äta striktare, och även att fortsätta motionera som jag började med för ett par månader sedan. Men en influensaliknande situation sedan igår hindrar mig från motion. Men kommer igen så snart jag känner mig bättre.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår”
    Marinas LCHF-efterrätt Kan LCHF göra att du får några nya hål i skärpet och göra dig mer produktiv på jobbet? Och kan det få dig att vara mindre vresig och slippa sötsuget? Det är vad Marina skulle säga om du frågar henne: Läs vidare → Inlägget ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår” dök först upp på Kostdoktorn.
