Resten av dag 2

Till lunch blev det en ordentlig tallrik bestående av tre stekta ägg, tre skivor bacon och en frankfurterkorv från Sverige utan kh.

Ta med-maten blev värre. Det visade sig att de ölkorvarna jag hade tagit med inte längre var ätbara, så då köpte jag en ostkorv med bacon runt också idag. Har också druckit 2*3 koppar kaffe med vispgrädde. Hade med ett par små burkar yoghurt med vanilj och kokossmak. Det var de sista.

Nu i kväll var det svinkallt ute, så när jag kom in så måtte jag ta en kopp varm choklad gjord på gräddmjölk och 81 %-ig Lidl-choklad. Plus byta strumpor till något varmare.

Nu är det snart dags för sängen. I morgon får jag trevligt besök!

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • Plocktallrik med räkor och ägg
    6 gStrikt LCHF71% Fett25% Protein3% Kolhydrater6 g kolhydrater / portion1 {"@context":"http:\/\/schema.org\/","@type":"Recipe","name":"Plocktallrik med r\u00e4kor och \u00e4gg","description":"En snabbfixad m\u00e5ltid med r\u00e4kor, \u00e4gg och konserverad kron\u00e4rtskocka. Perfek […]
