Mitt nya liv

Det här är ett nytt försök att börja ett nytt liv. Jag vill bli frisk och smal och komma i form.

I dag sätter jag fart, och jag vill samla alla mina erfarenheter i min blogg. Vikt, mått och hur jag mår. Vad jag äter och vilken effekt det ger på mig/min kropp.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Peter
    Feb 16, 2012 @ 17:44:01

    Borde du inte skriva något om din vikt och dina mått?

    • millisb
      Feb 16, 2012 @ 19:05:04

      Hehe, det här inlägget är över ett år gammalt. Har startat på ny kula nu i februari, och det funkar fint. Har ingen lust att sprida mina mått till allmänheten, det får komma i efterhand. Informerar dock om hur mycket jag går ner i vikt nu.

RSS Kostdoktorn

  • Ny veckomeny som kombinerar vegetarisk och ketogen kost
    Våra veckomenyer ger dig allt du behöver för att lyckas med LCHF. Veckomenyer, recept och inköpslistor – ingen planering behövs! Anpassa eller hoppa över måltider – recept och inköpslistor anpassas automatiskt.Vi har nu 38 veckomenyer tillgängliga – inklusive strikt ketogent, måttlig LCHF, vegetariskt, mejerifritt eller Team Kostdoktorns favoriter – vi lägge […]
