Mer mat dag 1

Jodå, visst har jag ätit mer idag.

Lunchen bestod av två (alltför) tunna entrecôte på tillsammans ca 350 g med färdig-aïoli till och vatten. Så var det dags för jobb och då hade jag med en ”joddlarkorv” (Ridderheims) och två små BabyBel-ostar, 2*3 koppar kaffe med vispgrädde och vatten. Blev dock alltför hungrig så jag köpte en ostkorv med bacon rullad runt, utan bröd naturligtvis. Då först blev jag mätt. Nu i kväll har jag ätit en vaniljyoghurt som var kvar i kylskåpet.

Känns bra för att vara första dagen i mitt nya liv.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår”
    Marinas LCHF-efterrätt Kan LCHF göra att du får några nya hål i skärpet och göra dig mer produktiv på jobbet? Och kan det få dig att vara mindre vresig och slippa sötsuget? Det är vad Marina skulle säga om du frågar henne: Läs vidare → Inlägget ”Det har varit ett underbart och ögonöppnande halvår” dök först upp på Kostdoktorn.
