Mitt nya liv…

Det här är ett nytt försök att börja ett nytt liv. Jag vill bli frisk och smal och komma i form.

I morgon ska jag sätta fart, och jag vill samla alla mina erfarenheter här på bloggen. Vikt, mått och hur jag mår. Vad jag äter och vilken effekt det ger på mig/min kropp.

Du som ramlar in här är välkommen att ge kommentarer, råd och tips som kan hjälpa mig vidare.

Som man kan utläsa av rubriken så är det LCHF som är vald som tillvägagångssätt. Du som inte är enig behöver inte diskutera det med mig, jag kommer inte att ändra på mitt val, så du kan hitta någon annan att diskutera med. ❗

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
