Smörfrämjandet – allt om smör

Smörfrämjandet – allt om smör.

Fantastiskt! Nu även potkäs… Det här är en ganska ny sida som promoterar SMÖR!

Gott, på riktigt 🙂 Klicka dig in du också och låt dig förföras av de goda recepten!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Fläskdansen
    Jan 04, 2010 @ 15:35:28

    Hej! Jag har köpt på mig en himla massa vällagrad cheddar och precis upptäckt hur supergott det blir att göra potkäs av den.

    Ibland tar jag en skiva Grilstads fårsalami och fyller med en klutt potkäs och bara njuter… 🙂

    Kram!

  2. millisb
    Jan 04, 2010 @ 22:29:12

    Mumsigt!
    Har varit och storhandlat idag. Tänkte för mig själv där jag gick och fyllde vagnen med crème fraiche, grädde, smör, ägg och annat gott: ”Så skönt att få hem riktig mat igen, i stället för den där sorgliga kolhydratgeggan…” Men jag undrar vad de andra tänker om mina val 😉

RSS Kostdoktorn

  • Plocktallrik med räkor och ägg
    6 gStrikt LCHF71% Fett25% Protein3% Kolhydrater6 g kolhydrater / portion1 {"@context":"http:\/\/schema.org\/","@type":"Recipe","name":"Plocktallrik med r\u00e4kor och \u00e4gg","description":"En snabbfixad m\u00e5ltid med r\u00e4kor, \u00e4gg och konserverad kron\u00e4rtskocka. Perfek […]
