Nya tag

Ja, snart är december här och mörkret kryper in över Norden.

Själv har jag slitit ganska mycket senaste par månaderna, och känner att jag behöver ta ett uppgör med mig själv. Bestämma mig vad jag vill. Egentligen.

Det är bara så mycket och så komplicerat och jag vet inte riktigt var jag ska börja, men jag vill få en rätsida på allt. Är inte så lite ambitiös!

Men nu är det för sent att börja tänka på det här, och har sovit alltför lite de senaste nätterna, så idag ska jag lägga mig före midnatt, hoppades jag. Ser att klockan redan är fem i tolv. Men jag ska påbörja läggandet nu i alla fall.

Kram från en förvirrad själ.

 

PS. Fick precis ett sms från en väninna som verkligen muntrade upp mig. Som sänt från ovan. Fantastiskt! 🙂

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. cat_allis
    Jan 04, 2010 @ 13:48:23

    Heja Millis – klart bara den att du fixar en omstart nu när året är nytt och fräscht! Nu kör vi!

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
