Efterfesten

Vi har varit på 40-årsfest nummer två i år. Jättekul och festligt. Verkligen!

Nu är klockan bara halv fem på morgonen, fåglarna sjunger och solen är på väg upp. Tidningen har kommit och jag ska snart gå och sova några timmar.

Fick igår reda på att Norge har fått tre, eventuellt fyra, tilldelningar nu i juni, jippi! Det betyder att det händer något i alla fall… Vi räknar med att om ett år eller två så är vi också föräldrar till en liten en. Förhoppningsvis 😉

Men nu är det på hög tid att jag går och får mig några timmar på kudden, det behövs inför morgondagens program med klädtvätt och städning av hus!

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
