Helt plötsligt god tid…

Upptäckte när jag skulle ut och köra att ena däcket var punktering på… Inte kul. Så den som måtte ta bussen på jobb idag var jag. Det tar ju så lång tid extra, normalt sett kör jag på åtta minuter. Nu måste jag gå ner till stora vägen, det tar ca tjugo minuter, vänta på buss där och så sitta uppemot femton minuter på bussen innan jag är framme, ett projekt på fyrtio minuter. Väldigt lite kul.

När jag så kommer fram på jobb så visar det sig att den första turen jag ska köra är inställd. 😦 Så nu har jag väldigt god tid helt plötsligt. Så jag ska ta och äta lite mat innan jag kör ut igen, det blev ju inte tid med det hemma innan jag måtte gå, en halvtimme före normal tid.

Får se om min käre man får ordnat punkteringen i eftermiddag, annars blir det buss hem i natt också, och till jobb i morgon. Usch, det var inte alls kul det här.

Kommentering är stängt.

RSS Kostdoktorn

  • ”Min läkare är imponerad över mina framgångar”
    Före och efter Kan ketogen kost hjälpa dig till en bättre form än någonsin, inte bara fysisk utan även mentalt? Med tanke på vad Tonya har att berätta, verkar det vara så: Läs vidare → Inlägget ”Min läkare är imponerad över mina framgångar” dök först upp på Kostdoktorn.
