Inte tid idag

Fullbokad den här veckan. Inte bra. Ska snart skriva mer. Sliter med att få mig på rätt spår vad gäller maten, men jag ger inte upp!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. contralto
    Maj 30, 2009 @ 22:36:41

    Hej! Ville bara höra av mig lite. Livet har rasat för mig helt och jag orkar inte skriva på min blogg eller svara på kommentarer för tillfället.

    Du har rätt, man ska inte ge upp! Håller tummarna!

    Kram!

  2. millisb
    Jun 01, 2009 @ 13:36:07

    Usch då, det låter inte alls bra. Undrar så vad som har hänt. Tänker mycket på dig och hoppas att du snart kommer tillbaka till livet!
    Kram

RSS Kostdoktorn

  • Ny veckomeny som kombinerar vegetarisk och ketogen kost
    Våra veckomenyer ger dig allt du behöver för att lyckas med LCHF. Veckomenyer, recept och inköpslistor – ingen planering behövs! Anpassa eller hoppa över måltider – recept och inköpslistor anpassas automatiskt.Vi har nu 38 veckomenyer tillgängliga – inklusive strikt ketogent, måttlig LCHF, vegetariskt, mejerifritt eller Team Kostdoktorns favoriter – vi lägge […]
