Ett år idag…

Idag har det gått ett år sedan våra dokument kom fram till domstolen i Bolivia. Där har de nu legat och väntat på att någon skulle plocka upp dem och hitta ett barn som behöver oss som dess föräldrar. Men vi har snart hållit på i tre år med den här processen, och en dag i taget kommer vi närmare målet: att bli föräldrar!

Men just idag känns det lite tungt. 

Vikten har jag inget överskott att bry mig om heller. Och det är dåliga nyheter för då brukar det gå fel väg. 

Jaja, snart ska jag på jobb, det blir väl action på vägarna idag, sista torsdagshandlingen före 17. Mai, då kan allt ske…

Igår tog jag ett krafttag i badrummet och rensade ut alla skåpen. Samt gjorde rent duschen. Det var skönt att få det gjort, för det är en av alla sakerna som står på ”att göra-listan” nu i vår.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. contralto
    Maj 16, 2009 @ 12:41:49

    Kära du, jag kan bara säga att jag förstår att det måste kännas jättejobbigt.

    Men som du själv säger, för varje dag kommer ni en bit närmare och till slut så!

    Allt blir bra.

    Ibland känns det tungt, oavsett vad som händer eller ej. Livets dynamik och kanske i kombination med våren, knoppar som brister och allt det där.

    Själv har jag också en av många svackor just nu, när jag inte ids vara så aktiv vid datorn som jag brukar.

    Men vi finns kvar och allt har sin gilla gång.

    Tänker på dig och önskar dig en superfin helg och GRATULERER MED SYTTENDE MAI!!! 🙂

    Kram!

RSS Kostdoktorn

  • LCHF-magasinets sommarnummer
    Nu har LCHF-magasinets sommarnummer kommit ut. Här berättar chefredaktör Bo Zackrisson lite om vad sommarnumret innehåller:Glutenfritt har blivit en trend – även i LCHF-kretsen Forskare och myndigheter vill dock inte avråda från gluten. De varnar för glutenfritt och vill framställa gluten som gott och problemfritt. I min trendspaning förklara jag varför mode […]
